زعفران پوشال طرح ایران باستان اشکانیان(مثقال)

ریال5.500.000ریال54.800.000

زعفران در طرح عطار (3)

زعفران در طرح فردوسی (3)

زعفران در طرح اشکانیان (4)

زعفران در طرح سعدی (4)

طرح ایران باستان (8)

طرح فرهنگ و ادب (10)

توضیحات

سفارش زعفران پوشال قلمدار

زعفران ایرانی به بلندای تاریخ ایرانی

پارت ها نخستین صادرکنندگان زعفران ایران به کشور های چین و هند بوده اند.

زعفران یکی از محصولات ارزشمند و مورد استفاده در دوران اشکانیان بوده است.

 زعفران در ایران از دوران باستان کشت می‌شده و به عنوان یک ادویه، رنگ، عطر و دارو استفاده می‌شده است. زعفران در ایران به‌عنوان یک نشانه از فرهنگ و تمدن ایرانی محسوب می‌شده و در آیین‌های مذهبی و ملی نقش داشته است.زعفران قدمتی به اندازه تاریخ ایران دارد.

 

 

زعفران پوشال قلمدار از لحاظ کیفیت هیچ تفاوتی با نگین و سرگل ندارد چه بسا اکثرا فروشندگان همین زعفران پوشال رو به عنوان سرگل می فروشند .تفاوت پوشال با نگین در شکل ظاهری آن است که هر سه کلاله به خامه متصل است .امکان تقلب در زعفران پوشال بسیارپایین است


شما با سفارش زعفران پوشال قلمدار ، طرح اشکانی همانطور که در تصویر محصول پیدا است زعفران را جعبه هایی با نقش هایی از دوران با شکوه اشکانی دریافت می کنید 

در بسته بندی محصول تصویر مهرداد اول ،شهر باقی مانده از اشکانیان در عراق،لشکر همیشه پیروز اشکانی و کمانداران مشهور اشکانیان دیده می شود.


هم زعفران می خرید هم با تاریخ پر افتخار و با شکوه اشکانی آشنا می شوید .


با توجه به افزایش قیمت زعفران و وجود مشکلات اقتصادی شما در این طرح زعفران پوشال با قیمت مناسب برای مصرف تهیه می کنید 

ما در توضیح انواع زعفران  علت تفاوت های قیمتی رو توضیح دادیم .

خرید زعفران پوشال با بسته بندی خاص

خواص زعفران

زعفران در درمان افسردگی و افزایش شادابی صدرصد تضمینی عمل کرده هم در طب سنتی ایرانی و هم در جدیترین مقالات حوزه بهداشت جهانی این موضوع ثابت شده است 

 

اخیرا پژوهش های زیادی در رابطه بر اثر زعفران بر کاهش سلول های سرطانی منتشر شده که در سایت ملی بهداشت امریکا قابل مشاهده است (سایت ملی بهداشت امریکا)

 

همچنین زعفران در افزایش میل جنسی به شدت تاثیر گذار است.

 

زعفران دارای آنتی‌اکسیدان‌هایی است که می‌توانند از سلول‌ها در برابر استرس اکسیداتیو محافظت کنند و از بیماری‌های مربوط به پیری، سرطان و التهاب جلوگیری کنند.

 

 زعفران می‌تواند به بهبود خلق و خو و کاهش افسردگی و اضطراب کمک کند. زعفران ترشح سروتونین را تنظیم می‌کند که یکی از عوامل مهم در ایجاد احساس خوش‌بینی و شادی است.

 

 زعفران می‌تواند به تقویت حافظه و یادگیری کمک کند. زعفران موجب افزایش گردش خون به مغز می‌شود و از آسیب‌های عصبی جلوگیری می‌کند. زعفران همچنین می‌تواند از بیماری‌های مربوط به مغز مانند آلزایمر و پارکینسون پیشگیری کند.

 

حتما  با ورود به  مجله سرخ سار از خواص دارویی زعفران مطلع شوید. 

 

همچنین با انجام اولین خرید به مجموعه کد داران طلایی سرخ سار بپیوندید و زعفران رایگان را دریافت کنید

کمترین قیمت زعفران ایرانی در آمازون ده دلار به ازای هر گرم یعنی چهل و شش دلار به ازای مثقال 

یعنی هر مثقال زعفران با دلار پنجاه هزار تومانی مساوی با دو ملیون و سیصد هزار تومان 

قیمت زعفران نگین و سرگل به مراتب بالاتر .

 

زعفران یک محصول ایرانی است که می‌تواند نمادی از فرهنگ، تاریخ و هنر این سرزمین باشد. زعفران یک هدیه ارزشمند است که می‌توانید به دوستان و خانواده‌تان بدهید و از آن لذت ببرید. زعفران یک ادویه جادویی است که می‌تواند زندگی شما را بهتر کند.

 

تولید 90 درصد زعفران دنیا در ایران باعث شده شما با کمترین قیمت ممکن به زعفران ناب دسترسی داشته باشید پس با خیال راحت زعفران پوشال طرح اشکانیان را تهیه کنید.

با خرید مستقیم شما از کشاورز و حمایت از تولید ایرانی باعث رونق بیشتر زعفران در ایران شوید.

اثرات قلبی عروقی زعفران: مروری مبتنی بر شواهد

داروهای گیاهی می توانند کمک ارزشمندی برای طب سنتی باشند. تعدادی از گیاهان وجود دارد که می توان آنها را در ارتباط با طب مدرن استفاده کرد. همچنین می توان از گیاهان برای کمک به بهبود بیماری های جدی استفاده کرد. اگرچه هرگز نباید به دنبال درمان بیماری هایی مانند بیماری های قلبی عروقی صرفاً با داروهای گیاهی بود، اما ارزش گیاهانی که در کنار طب مدرن استفاده می شوند را نمی توان نادیده گرفت. 

 

 

گزارش شده است که زعفران به کاهش کلسترول کمک می کند و سطح کلسترول را سالم نگه می دارد. مطالعات حیوانی نشان داده است که زعفران کلسترول را تا 50 درصد کاهش می دهد. زعفران دارای خواص آنتی اکسیدانی است. بنابراین برای حفظ سلامت شریان ها و رگ های خونی مفید است. زعفران همچنین دارای خواص ضد التهابی است که برای سلامت قلب و عروق مفید است. مردم کشورهای مدیترانه ای که استفاده از زعفران در آنها رایج است، کمتر از حد معمول به بیماری های قلبی مبتلا می شوند. 

 

از مزایای کاهش کلسترول زعفران گرفته تا خواص ضد التهابی آن، زعفران ممکن است یکی از بهترین مکمل ها برای سلامت قلب باشد. این مقاله به بررسی مطالعات مربوط به اثرات مفید زعفران در سلامت قلب و عروق می پردازد.

در رگ 1

زعفران و محافظت از بیماری های قلبی

آنتی اکسیدان های موجود در چای زعفران می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد. فلاونوئیدها، به ویژه لیکوپن موجود در زعفران می توانند محافظت بیشتری ایجاد کنند. یک کارآزمایی بالینی در مرکز تحقیقات پزشکی و داروهای بومی، اثرات مثبت زعفران را بر بیماری های قلبی عروقی نشان داد. این مطالعه شامل 20 شرکت‌کننده، از جمله 10 نفر مبتلا به بیماری‌های قلبی بود. بر اساس مجله علوم پزشکی هند، همه شرکت کنندگان سلامتی بهتری داشتند، اما افرادی که بیماری های قلبی عروقی داشتند پیشرفت بیشتری نشان دادند. علاوه بر این، زعفران غنی‌ترین منبع ریبوفلاوین است.  به دلیل وجود کروستین، به طور غیرمستقیم به کاهش کلسترول خون و شدت تصلب شرایین کمک می کند و در نتیجه احتمال حملات قلبی را کاهش می دهد. شاید یکی از دلایل اصلی این باشد که در اسپانیا، جایی که زعفران به طور آزاد مصرف می شود، بروز بیماری های قلبی عروقی بسیار کم است. کروستین موجود در زعفران باعث افزایش عملکرد آنتی بیوتیک ها می شود. دو ترکیب سافرانال قرار است فعالیت فیزیولوژیکی ضد باکتریایی و ضد ویروسی را در بدن افزایش دهند.

زعفران رگ های را خالی از چربی میکند
توضیحات تکمیلی
وزن محصول به مثقال

1 مثقال

,

10 مثقال

,

2 مثقال

,

5 مثقال

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “زعفران پوشال طرح ایران باستان اشکانیان(مثقال)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shipping & Delivery
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.

پک زعفران سرخ سار ویژه محرم

4مثقال ریشه سفید+1مثقال زعفران پوشال دستگاهی +1مثقال زعفران سرگل صادراتی با تخفیف ویژه  و قیمت باورنکردنی+ارسال رایگان